jueves, 31 de marzo de 2011

La vuelta al mundo.... Globos!

1. a la deriva.., 2. Not available, 3. alegria, 4. globo...



Este mes de marzo, en el grupo de flickr La vuelta al mundo, el tema a fotografiar eran los globos. Y como no tenia ninguna decente para aportar al grupo, quedé con mi compañera de aventuras (el título ya es oficial) Núria, y nos fuimos cámara en mano y unos cuantos globos (y si, lo confesamos, algunos eran de color rosa y en forma de corazón...) a ver que salia!

No sabemos si las fotos han gustado o no, pero lo que si tenemos claro es que nos lo pasamos genial jugando con los globos y el agua, fue un pequeño regreso a la adolescencia!

Mi resultado os lo adjunto en este mosaico resumen, las fotos de Núria las podeis ver aquí.

3 comentarios:

  1. jajjaja!!! És veritat ens hem adjudicat el títol oficial de companyes d'aventures!!! Bé i ara que s'han acabat els globus....haurem d'anar a buscar els contrapicats...no??
    Un petóooo wpa!!!

    ResponderEliminar
  2. M'he perdut per el teu blog i estic meravellada, tot m'encanta i, com sempre et dic, t'admiro per la creativitat i sobretot per la sensibilitat que tens.
    Ho he escrit aquí pq no sé si hi ha un altre lloc on s'escrigui "en general".
    Potser amb el temps, quan els meus nens em deixin ;) voldré aprendre a fer cosetes, voldries guiar-me en el meu camí?? un milió de petons!!!!
    Yolanda

    ResponderEliminar
  3. ay, floreta, q no havia vist el teu comentari! ets la millor! quan tu vulguis, saps que estaré encantada de fer cosetes amb tu! muakssss

    ResponderEliminar